středa 6. června 2012

Gabriella Salvete: Enamel 141

Zdravím vás!
Příspěvky budou přibývat pomalu, ale jistě. Za několik dní mě čekají příjímačky, takže se začínám učit a na přispívání nemám mnoho času. 
Dnešní příspěvek se bude týkat opět nehtů.
Láčky od Gabriella Salvete patří k jasným oblíbencům! GS má mnoho krásných odstínů za přijatelné ceny v poměru k velikosti balení (11ml - 69,-). Tato značka nabízí krémovky i třpytivé krásky, také ale laky pečující a na francouzskou manikúru.
Laky Enamel obsahují zpevňovač, což velmi ocením vzhledem k tomu, že mám lámavé a třepící se nehty. U některých laků stačí pouze jedna vrstva pro plné krytí :).

Laky nejsou pojmenované, nýbrž očíslované a já si pro dnešní zamračený den vybrala číslo 141.
Jedná se o krásný odstín fialové s množstvím měňavkových zlatavých třpyteček. Těžko se ta barva popisuje, protože je při každém jemném pohybu jiná. Na mě působí velmi exkluzivně a pořád se na ty nehty musím dívat.
Nanesla jsem jen jednu vrstvu a hezky kryje, nehet neprosvítá. Co mi trošku vadí je, že se mi na některých nehtech vytvořily bublinky.. ikdyž jsem nanesla poměrně slabou vrstvu, tak nevím čím to je.. nevíte?
Co se mi stalo poprvé u tohoto laku je, že pár chlupů ze štětečku trčí jinak než má, ani to mne ale neodradí od koupi dalších odstínů.
Lakování jde s těmito laky parádně a schnutí je obvyklý průměr... Jsem s těmito laky velmi spokojená a můžu je jedině doporučit, je to dobrá investice :).

 

(pro zvětšní klikněte na obrázek)
Není moc dobré světlo na focení. Fotky nedokážou zachytit tu krásnou barvu.

Také v současnosti testuju tekuté kalcium na nehty od GS a vkládám do něj velké naděje! :)




2 komentáře:

  1. GS je také moje oblíbená značka laků na nehty, co mě ale štve, že mají tolik krásných barev a chtěla bych je skoro všechny. :D Vápník používám, chtěla jsem ho vyzkoušet, ale až mi dojde, tak si opět koupím ten od Four Seasons.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ráda rozšířila svojí sbírku GS, ale je to poměrně cenově nákladné :/ To kalcium zpevní nehty okamžitě, ale zatím jsem se nepřesvědčila, že by to mělo nějaký dlouhodobý efekt

      Vymazat

Děkuji za komentáře!