úterý 29. května 2012

Neonka a praskací láček

Krásný úterní večer!

Dnes nás čeká pouze krátký příspěvek a opět o nehtech :).
Růžový neonový lak Solange jsem si koupila od blogerky, které náhodou jeden přebýval :). Nejdříve jsem si ho nalakovala samotný. Úplně stačily dvě vrstvy a co mě překvapilo bylo, že schne do matného lesku. Po pár dnech jsem ho přelakovala praskacím lakem od Avonu, který není skoro vůbec krycí a docela proužkuje. Finish je také matný, takže se celá paráda neobejde bez nadlaku. Na fotce je vidět, že místo bílé jím prosvítá růžová. Špatně se lakuje, měla jsem strach že když ho dám moc velkou vrstvu tak nepopraská. No nakonec jo, ale stejně jím ta neonka prostupuje.
Je to moje první zkušenost jak s lakem od Avonu, tak od značky Solange. V aktuálním katalogu Avonu mají spoustu pěkných barviček laků, ale cena je poměrně vysoká a prostě jim nějak nedůvěřuju :D.
Jelikož už mám tuto barevnou kombinaci na nehtech 5. den a pořád ne a ne se odloupnout, začíná mě nudit! :D. Takže hurá pro odlakovač a vybírat něco jiného. Na co asi budu mít dnes náladu?
Určitě se to dozvíte v některém z dalších příspěvků. 



Co říkáte na tuto kombinaci? Lakujete si nehty neonkami, nebo vám to připadá příliš křiklavé?

3 komentáře:

  1. Neonky se mi líbí, ale nějak nemám potřebu je vlastnit. Laky od Avonu jsem zkoušela a vydržely docela dlouho, navíc mají krásné barvy, měla jsem je jen půjčené od kamarádky, ale nenadchly mě natolik, že bych si je musela kupovat. Ale uvidíme, třeba jim dám ještě šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jiné laky od Avonu jsem zatím nezkoušela, nenašla jsem barvu, která by byla něčím vyjímečná, říkala jsem si: "tohle má essence, tenhle už mám a perleťový nemám ráda" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakobys mi mluvila z duše. :D Dokud jsem studentka, tak mi stačí essence nebo GS a podobné, nepotřebuju dávat za lak stovku, když mě stejně za pár dní ta barva omrzí a většinou ho sloupu nebo odlakuju a dám jinou barvičku. :)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!