úterý 12. června 2012

Zásilka z babybaby.cz

Zdravím a přeji hezký úterní večer :),
dnes se trochu více rozepíšu o výrobcích, jejichž hroznou cestu jsem vám popsala v minulém článku.
Výrobků mám celkem 9 + jsem dostatla vzorečky, které mě velmi potěšily.
Produkty vám popíšu z toho co o nich píše výrobce a recenze na ně, až je pečlivě odzkouším.

Začnu laky na nehty. Pořídila jsem si 3 od Essence Show your feet, každý za 29,-. Obsah lahvičky je 8ml. Měl by být antibakteriální, extrémě dlouhotrvající a krýt v jedné vrstvě, což vám můžu říct rovnou, že nekryje. V obchodech není k sehnání tak jsem nákup zvolila touto variantou.
Vybrala jsem si následující barvičky:

20 sweet candy pink - krásná tmavší růžovka bez třpytek


03 purple magic - tmavší fialka se shimmerem a odlesky do světlejší fialkové


01 caribbean sea - tmavě tyrkysový lak se shimmerem a odlesky do tmavomodra a fialova


Další na řadě jsou roztomilé kamínky na nehty v růžové variaci.


U značky ani nehtů ještě nekončíme. Pořídila jsem si dva odlakovače.
Růžový - bez acetonu, s vůní jahod a mučenky, pomáhá posílit nehty (vhodný i pro umělé)
Modrý - hydratující s vůní kokosu a papáji, obsahuje aceton


Dalšími výrobky opět od Essence jsou dva krémy.
První žlutý krém na ruce a nehty, pečující díky extraktu jogurtu a vápníku.
Druhý v modrobílém obalu, matující a hydratační s antibakteriánlím účinkem.

Essence 2 in 1 hand and nail balm


Essence anti-spot moisturizer


Posledním produktem je Catrice - Allround concealer. Paletka obsahující korektory na nedostatky pleti a na kruhy pod oči.

Zelená na zmírnění zarudnutí, růžová na kruhy pod očima a béžové variace na jiné nedokonalosti.


V obchodu babybaby.cz naleznete mnoho dalších výrobků těchto značek i ze starších kolekcí či produktů, které ve vaší drogerii nejsou. K nákupu přibalují vzorečky a spoustu letáčků!


3 komentáře:

  1. Tyrkysový vypadá krásně, těším se na recenze:-)

    LUSH GIVEAWAY:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem nakupovala na babybaby.cz, mají skvělé ceny a rychlost dodání je téměř blesková. Já jsem byla moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nedošlo k "incidentu" co jsem popsala v předchozím příspěvku tak to bylo také bleskové, takže můžu jedině souhlasit ;)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!