středa 6. června 2012

Barry M lipstick: Touch of magic

Zázrak? možná... koná se v podobě rťěnky od Barry M!

Dnes budu mluvit o opravdovém doteku kouzla. Řekli byste si, zelená rťěnka? haha, kdo by chtěl mít rty jako žabucha. Ale omyl, zelená jenom na pohled a růžová na dotek :). Okamžitě po nanesení rťenky na rty zjistíte, že jde o krásně růžovou rťěnku. V několika dalších vteřinách se více vybarví podle pH vašich rtů.

Cena: 149,-

V několika tazích působí velmi přirozeně, hezky rty zvýrazní. Co se týče výdrže, jsem ve fázi testování. Rtěnka by měla být dokonce voděodolná. Mno tím si nejsem úplně jistá, nepotápěla jsem se s ní :D a po pití ze skleničky na skle klasicky zůstává otisk rtů.


 
Vlevo ihned po nanesení, Vpravo chvíli po ;)


Ke každému nákupu obdržíte také odsypky pigmentů :).
 Tak honem navštivte Moje šminky !


5 komentářů:

  1. bezvadné, musím se podívat....

    OdpovědětVymazat
  2. Už na ní koukám delší dobu, je úžasná a musí být moje :D

    http://barbsbeautyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ok, tak tohle jsem netušila. Vypadá vážně DOST dobře, v příštím nákupu půjde rozhodně do košíku.

    OdpovědětVymazat
  4. Až bude na skladě, určitě si ji koupím, vypadá hodně zajímavě. Navíc mám ráda zelenou, takže v mé sbírce rozhodně nesmíchybět ani zelená rtěnka! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!