pondělí 11. června 2012

Balíček!

Ahojky,
dnes se mi po zdlouhavé cestě dostal do ruky balíček, který jsem si objednala na babybaby.cz minulý týden.
Zdlouhavé proto, že když u mne byl pošťák, nebyla jsem doma. Volal na číslo, které nebylo moje ale bratra, protože spletl poslední číslo... mno ve schránce nic nebylo, tak jsem se vydala na poštu (už dnes podruhé) a na poště mě čekalo překvapení. Slečna totiž asi půl hodiny běhala po poště, pořád něco ťukala do pc a pak mi srdečně oznámila, že o balíčku nikdo nic neví, že ho tam nemá a že bez papíru, který jsem ve schránce neměla mi víc nezjistí. Tak jsem naštvaná odkráčela domů a přemýšlela, co budu dělat. Říkala jsem si, že počkám do zítra a na poštu zajdu ještě jednou, až tam bude někdo jiný.
Večer ale zazvonil zvonek a za dveřmi se objevil soused, jehož otec má stejné příjmení jako já. Zasmála jsem se a šáhla po balíčku. Že prý ho omylem vzal, je to už starší pán.
Tak mě tak napadlo, jak může dát pošťák balíček tomu komu vůbec nepatří? Připadá mi to ještě do teď dost překvapivé. Je pravda, že když pošťáka zastihnu, občanku po mě nechce. Nechápu jak se to může stát! Navíc ještě, když na poště o tom nic neví.. to mi nemůže sdělit, že je zásilka doručená? Hlava mi nevezme, že když na by to někdo jiný chtěl vyzvednout na poště je potřeba plná moc... a v baráku by to dali kdekomu kdo projde kolem?! Neskutečný!
Prostě dnešní komedie...

O obsahu balíčku až příště, protože je pozdě a zítra jedu na přijímačky, tak mi držte palce! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!