úterý 19. června 2012

Barry M: Mint Green

Jupí, jedna z krásných barviček pro mě jako stvořená.
O čem to asi mluvím? Samozřejmě, že o laku Mint Green značky Barry M. :) Ano, byla to láska na první pohled.
Krásně lesklý, jemný, vhodný na každé roční období, letos ta barvička prostě frčí.

Lakuje se celkem dobře, má menší štěteček než jsem zvyklá. Takže sice po nehtu přejedete vícekrát, ale nebudete mít opleskanou barvu všude po kůžičce. Lakuje se a schne celkem dobře. Schne do vysokého lesku a kryje ve dvou vrstvách.


A kde ho seženete? Navštivte Moje šminky - poštovné zdarma a navíc dostanete odsypky pigmentů.

Nehtíky mám v opravdu hrozném stavu, takže přikládám místo 10 jeden umělý.
Barva nejvíce odpovídá na druhé fotce, ikdyž ve skutečnosti je ještě trochu víc do zelinkava.
 
Mint Green by Barry M

2 komentáře:

  1. Zelené laky mám ráda, ale tady tento se mi moc nelíbí. I když v reálu třeba vypadá hezky, uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foťák je žrout barev :/ Mě se moc líbí jak vypadá na nehtech, jinou podobnou barvu nemám a tak je to příjemná změna! :)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!