pondělí 28. května 2012

Aktuální sbírka laků od Essence

Zdravím!
Jako první chci představit všem již známé laky Essence - colour and go. Výdrž laků je řekla bych lak od laku jiná. V poslední době mi připadá, že se výrobce o něco zlepšil. Když to sečtu s ostatními laky této značky, sbírka činí 18 láčků. Toto číslo ale jistě není konečné, protože jsou to moje velice oblíbené laky a jistě budou přibývat. Cena jednoho laku je 29,90 Kč.


Plánuju vám postupně laky ukázat na nehtech. Takže se můžete těšit na spousty článků ;).

Zleva doprava

č. 51 Mellow Yellow
č. 93 C´est la vie!
č. 86 A lovely secret
č. 53 You belong to me
č. 91 Glamorous life
č. 72 Time for romance
č. 60 Fateful desire
č. 73 Princess prunella
č. 26 Break through

z kolekce nude glam

č. 03 Cookies and cream
č. 04 Iced latte



Fateful desire je tmavý, dost výrazný, rudý lak. Líbí se mi kombinace tohoto laku s praskacím stříbrným, ke kterému se dostaneme níže v článku. Time for romance je v jedné vrstvě téměř průhledný třpytivý lak s nádechem do vínova, někdy ho používám i jako efektový lak třeba na prsteníček. Glamorous life je krásný lak s milionem třpytek, často je srovnáván s China glaze - Ahoy!.


První lak z této čtyřky je do hněda s fialkovým odleskem. Hnědým lakům jsem zatím na chuť moc nepřišla, tak třeba časem... Druhý přímo jedovatě fialový bez shimmeru. A dokonce si myslím, že to byl můj první lak od Essence vůbec. Poslední dva na fotce poměrně stejné laky z Nude glam kolekce. 03 je opravdu nádherný nude lak, snad nejhezčí co jsem kdy měla. Jsou v něm drobné oranžovo zelinkavé třpytečky, které ale ve výsledku nejsou příliš vidět. 04 je bez třpytek a je mnohem víc do růžova. Nude laky mám hodně ráda na zimu. Nehty s nimi vypadají hezké a upravené, než s kdejakou letní barevnou divočinou.






 A poslední čtyřka pastelek. Krásné jarní a letní barvičky. A lovely secret má fialový shimmer. Nemám co dodat, jsou to oblíbenci!.

Další laky od Essence co vlastním jsou především efektové laky, jeden z kolekce Marble mania, průhledný top coat a zpevňovač.


Meruňkový lak mě v drogerii úplně uchvátil právě svojí barvičkou. Co mě ale doma vůbec nenadchlo je, že lak špatně kryje i ve dvou vrstvách a kvůli pomalému schnutí jsem se snad nikdy do třetí nepouštěla. Navíc prostě ta barva na nehtech není nijak zvláštní a moc se mi nelíbí, takže asi budu dále obdivovat jeho krásu v lahvičce.

Průhledný nadlak plní svojí funkci, nemám co bych dodala.
Co ale svoji funkci neplní a při nalakování uplně zapomene k čemu je, je právě ultra zpevňovač. Který je ultra k ničemu. Mám problém s lámavostí nehtů. Třepí se mi a já nevím co všechno. Tak jsem si řekla, že vyzkouším tohle a "překvapivě" to nezabralo. I po delší době používání se nehty třepí vesele dál.

Efektové nadlaky vám ukážu v někdy v akci. První 08 Night in vegas, druhý 04 Crack me! silver a třetí 06 You are a gold mine, což jsou zlatavo-stříbrné třpytky. Ten druhý je praskací lak. Princip asi už znáte všichni, nalakujete na jakýkoliv lak, chvíli počkáte a tradá máte výsledný efekt. Jak jsem se již zmiňovala výše v článku, líbí se mi kombinace tohoto stříbrného s rudým Fateful desire.

Poslední miniláček má úzký štěteček na nail art. Takže s ním vytvoříte například pěkný efekt k francii.


Budu ráda když mi dáte vědět v komentářích, jaké laky od essence máte rádi a v jakých jste se zklamali. Jestli vám to přijde jako dobrá investice nebo třeba kolik laků čítá vaše sbírka. To je pro dnešek vše, přeji hezký zbytek večera :).

2 komentáře:

  1. Tyhle laky mám strašně moc ráda, mám jich asi kolem třiceti + další z různých kolekcí. Colour & Go mě nezklamaly nikdy, není lak, se kterým bych byla nespokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!