pondělí 28. května 2012

Vítejte u mne na blogu!

První příspěvěk byl na zkoušku, teď bych vás tu chtěla vřele přivítat.
Na začátek by bylo asi nejlepší se představit.
Jsem 19ti letá studentka, kterou napadlo, že si bude krátit čas blogováním. Velmi ráda navštěvuji blogy o kosmetice a jiných nezbytnostech. Tento blog zakládám pro zábavu, naleznete tu příspěvky všeho druhu, nejen o zmiňované kosmetice, o čem vypovídá již první příspevěk.
Pokud budete mít přípomínky, názory, dotazy nebo si prostě budete chtít popovídat, napiště mi na skyandbeauty@gmail.com ;).
Drobné nedostatky budu v průběhu vylepšovat, popřípadě mi můžete psát tipy, co by se vám líbilo jinak. Učený z nebe nespadl, tak i já se musím všechno ohledně blogování postupně naučit.
Tím bych asi ukončila vítací článek. Doufám, že se vám u mě bude líbit! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!