čtvrtek 30. května 2013

Models Own - Fruit Pastel Collection (Scented)


Zdravím,
dnešní post je o láčcích značky Models Own. Nedávno se u Viennettky objevil článek KLIK o laku právě této značky. A to nejlepší je, že je z českého e-shopu Itgirl! Jupé, konečně dostupné i u nás :).
Neváhala jsem a objednala si dva láčky z kolekce Fruit Pastel. Jak již název napovídá jsou to nádherné pastelové barvičky. Celková kolekce čítá pět kousků, takže jistě s nakupováním nejsem u konce, ikdyž český e-shop nabízí tedy jen čtyři. Laky by měly vonět po ovoci.
Nicméně vyřízení objednávky a doručení bylo bleskové takže e-shop Itgirl mohu jedině doporučit.
Cena laků v e-shopu je 160,-. Na oficiálních britských stránkách je prodávají za 150,- (počítáno dnešním kurzem).

Barvy co jsem nakoupila jsou Strawberry tart (č. 151) - lososovo-růžová a Grape juice (č. 152) - fialková. Z víček necítím tedy přímo ovoce, ale rozhodně žvejky :). Z nehtů je vůně cítit méně a asi to nebude cítit nějak extra dlouho, ale uvidíme. Lakují se dobře a stačí dvě vrsty.

Obal je roztomilý, vyhovuje mi tvar i velikost lahvičky. Ale co mě hlavně zaujalo je, že laky přišly zabalené v průhledné fólii, jsou s ní vyfocené. To tedy velmi ocením, hlavně po tom co se mi stává, že mi přijdou laky již otevřené z některých e-shopů a ještě s upatlaným hrdlem, tak to mě teda vážně dokáže naštvat. Bohužel nevím, jestli zabalené chodí všechny laky nebo jen tahle kolekce, protože jsou to mé dva první kousky.

Laky zabalené v průsvitné fólii
(můj nehet omluvte, je na něm zbytek Color club neonky :D)


Swatch od Lůci z jejího skvělého blogu.

http://www.lucysstash.com/


Láčky jsou skvělé a mám z nich radost, určitě bych si chtěla do budoucna pořídit i další laky této značky, nejen z této kolekce :).
Mějte krásný den!

6 komentářů:

  1. i mě Viennettka nalákala, ale zatím jsem se k objednávce nedostala.. ale určitě to jednou dopadne, protože jejich láčky vypadají opravdu skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky vypadají náramně, už jsem objevila jejich český e-shop, tak se asi nechám zlákat :)

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky z itgirl.cz objednala - 5 laků, ups :D Pořád se na ty lahvičky chodím dívat, nejhezčí je asi Hot Stuff, Indian Ocean a Pink Fizz. Jo a taky jsem měla laky ve fólii, což je super. Objednávka přišla bleskově, takže už koketuju s další, tentokrát asi neodolám dekorativce, chi chi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se stane :D.. tak to je super, že chodí zabalené všechny!

      Vymazat
  4. Tak to mě těší, že už jsem někoho nalákala na koupi :-) Ten fialový mám taky, je moc pěkný, akorát tu vůni jsem si představovala trochu jinak :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!