pátek 3. srpna 2012

E.L.F.: Paletka 32 očních stínů

Zdravím vás a přeji krásné páteční odpoledne!

Dnes vám představím paletku 32 očních stínů společnosti e.l.f.. Jedná se o cenově dostupnou kosmetiku z USA.
Paletku jsem zakoupila na českém e-shopu elfkosmetika.

Do 6. 8. 2012 probíhá sleva na základní řadu, tak jí nezapomeňtě využít :).

Barvy, které mám v paletce já, naleznete i v jiných vetších či menších paletkách.

S paletkou jsem velmi spokojená, proto jsem si musela pořídit druhou.. je možné, že dojde i na třetí :D. První paletku mám v letních odstínech, více výrazných barvách. Druhá je s názvem Warm, pod čím si jistě představíte sestavu hnědých, béžových, vínových a zlatavých odstínů.
Jelikož je léto, ukážu vám pár odstínů z té barevnější paletky (vlevo).


Kdyby vás zajímalo proč mám na paletce gumičku, tak to je proto, že se mi rozbil uzávěr po pár použitích.
Celkově obal paletky nehodnotím moc dobře. Kdybych to měla hodnotit body, bylo by to asi 4,5 z 10. Paletka se špatně otevírá a když se vám povede ji otevřít až moc, tak si uzávěr ulomíte jako já. Je dobré, že vidíte do paletky, takže pokud máte více paletek, nemusíte všechny otvírat, než by jste našli tu správnou.
Z druhé strany otvírání je zrcátko. Osobně ho vůbec nevyužiju, protože obvykle před sebou nedržím celou paletku po dobu malování. Ale netvrdím, že je to zápor.
Obal se taky rychle umaže, neočekávaně právě proto, že je černý :).


 Stíny trochu práší, ale není to nic strašného. Vetšina barev je s jemným shimmerem.

Oční stíny vydrží s použitím báze celý den. (O bázi zase jindy)


Vybrala jsem vám několik odstínů na ukázku. Všechny jsou aplikované na bázi. (Pro zvětšení klikněte na obrázek.)



Závěrem chtěla říct, že jsem s paletkou moc a moc spokojená a určitě ji mohu doporučit. A ta třetí na sebe dlouho čekat nenechá :D. Je to podle mě praktické i na cesty. Nemusíte přemýšlet jaké stíny se vám budou hodit, prostě si je zabalíte všechny. Navíc balení není tak velké aby se vám nevešlo do kosmetické taštičky.

Doufám, že se vám paletka líbí. Množství barevných kombinací je spousty! A za tu cenu..

Přeji krásný zbytek dne, užijte si víkend!! :)

9 komentářů:

  1. ja palety od elfu moc nemusim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného, to je jasný :)) Proč je moc nemusíš?

      Vymazat
    2. delala jsem na ne recenzi jsou malo pigmentovany,hodne prasi a dost me stve ze z velke palety mam pekne pigmentovanych asi jenom 30 stinu coz mi pijde dost malo

      Vymazat
  2. paletku mám Everyday Classic, je to vlastně něco mezi těmito dvěma paletkami :-) souhlasím s tebou úplně ve všem, mám z ní stejný dojem, vystihla jsi to pěkně. akorát to zavírání... nemám s ním nejmenší problém, přijde mi úlně standartně funkční, není to prstíkama? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je možné, že je to prstíkama :D Ta warm paletka mi šla otvírat dobře, než jsem ji přepůlila :/.

      Vymazat
  3. Také se mi u té stejné paletky po pár použitích rozbil uzávěr. Mám obě tyto paletky a ještě velkou 144 stínů, ta je podle mě lepší, i co se týče pigmentace.

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá skvěle, ale já bych to asi úplně nevyužila.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná, určitě je lepší mít paletku než stíny jednotlivé, alespoň pro mě. U paletky mám šanci nějaký stín někdy spotřebovat :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře!